søndag 13. mai 2012

Her testes det Vanish!

Jeg er en buzzadore. Og har nå mottatt min første produktpakke. Jeg holder på med testing av  Vanishprodukter. Jeg har hatt en måleskje Vanish i den vanlige klesvasken og føler at klærne blir mer fluffy. Da har jeg testa både med gel og pulver. 


I dag var det hvitskjortene til Mr Darcy som stod for tur. De har ligget siden jul i vaskekjelleren, så endelig hadde jeg ett påskudd til å vaske de. Brukte Vanish for hvitvask. Og de ble helt rene og veldig myke og gode. Nå henger de på tørk på badet.


Har delt ut endel prøvepakker på jobb. Mine arbeidskamerater ble veldig glade for det. Har tre igjen, så de tenkte jeg at jeg skulle ha med når jeg skal på møte i fagforreningen min i morgen. 

Har du lyst å bli buzzer??




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar