søndag 11. mars 2012

Møtestrikk

Mandag til onsdag var jeg på tillitsvalgtforum og representantskapmøte i Fagforbundet Nordland. Trivelig møte og mye god politikk ble diskutert og vedtatt.
Her er utsikten min fra hotellrommet.
Vakre Nordlandshovedstadshavna!


Som den pedagogen jeg er, så må jeg ha noe i hendene for å få med meg hva som skjer. Å sitte å høre på lange innlegg, foredrag, forelesninger og mer uten i hendene er ikke noe nyttig for meg. Det meste går meg hus forbi da. Men ble neste to par bella mittens mens jeg var der.
Ett par i sort alfa glitter og ett par i hvitt alfa glitter.


Så nå er det bare å se frem til neste gang vi tillitsvalgte møtes. Og for å få tiden til å gå, holder jeg nå på å designe noen tøfler.. Eller designe er litt feil. Men har ett par.. og hadde lyst på like bare med litt sprekere mønster.
Time will show!

1 kommentar:

  1. Bella mittens?? Likar veldig godt det mønsteret og desse to para var skikkeleg flotte. Dei tek seg godt ut i alle fargar virkar det som :)

    SvarSlett